Обліковець з реєстрації БД

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (учётчик)

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

Потреба в обліку доходів і витрат, а також у регулюванні грошових потоків постійно зростає. Це багато в чому визначає високу популярність професії обліковець з реєстрації бухгалтерських даних в наші дні. Фахівці фінансового сектора економіки дотепер залишаються найбільш затребуваними на ринку і працюють практично у всіх галузях господарства, сфери послуг, фінансових та наукових установах.

Обліковець – працівник, який займається реєстрацією господарських даних, забезпечує оптимальну економічну діяльність господарства через здійснення суворого обліку.

Після закінчення навчання слухач буде знати: нормативні, методичні та інші інструктивні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності; основи облікової політики, систему регістрів бухгалтерського обліку, порядок і способи реєстрації інформації, правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації на підприємстві; систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю.

Після закінчення навчання слухач буде вміти: перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом, у разі відсутності на них обов’язкових реквізитів передавати їх керівнику підрозділу (відділу, управління) бухгалтерського обліку для прийняття рішення. Систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах, у потрібному аналітичному розрізі у відомості, виводити підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямами та періодами. На документах, дані яких включені бухгалтером до облікових регістрів, зазначати номер відповідних облікових регістрів і порядкові номери запису в них. Готувати проміжні розрахунки, необхідні для здійснення обліку господарських операцій, та подавати їх до розгляду. Готувати дані та форми документів для розрахункових операцій. Вносити записи в журнали обліку бланків суворої звітності, цінних паперів тощо. Здійснювати реєстрацію документів бухгалтерського обліку, які надходять до підрозділу (відділу, управління). Комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення. Передавати до зберігання або формувати, систематизувати та зберігати справи у структурному підрозділі. Складати бухгалтерські документи в паперовій та електронній формах з використанням сучасних технологій та комп’ютерних  програм.

Перспективи розвитку: Досвідчені представники професії, постійно підвищуючи свою кваліфікацію, стають аудиторами, фінансовими директорами, директорами з економіки та фінансів, або відкривають власний бізнес - аудиторську чи консалтингову фірму.

 

Рейтинг: 0/5 - 0 голосов
closeBtn

Замовте дзвінок:

ПОРТФОЛИО

Дизайн и вёрстка от Дарменко Андрея

Помощь при создании от Крохмалёва Даниила

Администратор сайта Крохмалёв Даниил