Адміністратор

Ця професія має безліч різновидів

Адміністратор

Професія адміністратор має безліч різновидів:

Адміністратор готелю. Це перша людина, яку бачать відвідувачі. Він несе відповідальність за створення першого враження на гостей закладу. Йому необхідно зробити так, щоб воно стало неодмінне позитивним. Основне завдання - це грамотно координувати роботу готелю. Адміністратор готелю несе відповідальність за дії персоналу, дає розпорядження, консультує. Він повинен розселити гостей, ознайомити їх з правилами проживання, видати і забрати ключі від номерів, при необхідності, зуміти проконсультувати їх.

Адміністратор кафе. Його можуть називати менеджер залу або керівник. Цей фахівець управляє закладом в цілому. Основне завдання - організація роботи усіх співробітників кафе. Адміністратор повинен контролювати якість обслуговування, вирішувати конфлікти, консультувати гостей і створювати приємну атмосферу відвідувачам.

Адміністратор ресторану. Співробітник вважається одним з головних, адже він відповідальний за все, що відбувається в закладі, його можна назвати керівником ресторану. Адміністратор може здійснювати підбір персоналу і навіть його навчання, зустріч гостей, управління робочими процесами. Він несе відповідальність за ефективність роботи усього ресторану. Стежить за чистотою, ввічливістю персоналу, кухнею і атмосферою в цілому. Іноді доводиться вирішувати і складні питання, які можуть виникати досить часто.

Адміністратор салону краси - це відповідальна професія. Фахівець координує роботу багатьох працівників : косметологів, визажистів, масажистів, а також він є обличчям салону. Саме адміністратор - це перша людина, з якої розпочинається візит в салон. Його обов'язки: зустріч відвідувачів, допомога у виборі відповідних процедур, презентація додаткових послуг, здійснення грошових розрахунків. Адміністратор, який має достатній досвід роботи і приємну зовнішність, що володіє навичками організаційних моментів завжди буде на вагу золота!

Адміністратор магазину - це фахівець, що здійснює контроль над виробництвом, людьми, товаром, і розподіляє процес роботи між відділами. Він керує продавцями, касирами, приймальниками, вантажниками, і є взаємодіючою ланкою між різними відділами магазину. Завдяки йому, здійснюється вирішення питань між співробітниками і керівництвом.

Після закінчення навчання слухач буде виконувати таки завдання та обов'язки: забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створювати для них комфортні умови. Здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей. Консультувати  відвідувачів з питань наявних послуг. Вживати заходи щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідні організаційно-технічні заходи. Здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях. Контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації (далі - підприємство) трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту. Інформувати керівництво підприємства про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходи щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

Стежити за дотриманням нормативних документів, що стосуються адміністрування підприємства. Брати участь у формуванні управлінських рішень підприємства. Брати участь у здійсненні моніторингу ефективності стратегії підприємства. Подавати пропозиції керівництву щодо покращення роботи підприємства. Робити замовлення необхідних для роботи ресурсів та контролювати їх використання. Брати участь у налагодженні зв’язків з діловими партнерами. Контролювати своєчасне виконання договірних зобов’язань. Брати участь в організації та проведенні презентацій та переговорів, у ціноутворенні на товари/продукцію/послуги підприємства. Вести оперативну звітність щодо роботи довіреного підрозділу. Працювати над попередженням виникнення конфліктних ситуацій в колективі.

Після закінчення навчання слухач буде знати: постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства; організаційну структуру управління підприємства; права і обов'язки працівників, режим їх роботи; правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів; асортимент послуг, що реалізуються; основи маркетингу; основи професійних продажів; принципи планування та оформлення приміщень, вітрин, організації реклами; основи естетики, етики, психології та обслуговування відвідувачів; основи економіки, організації праці й управління; основи законодавства про працю.

Рейтинг: 0/5 - 0 голосов
closeBtn

Замовте дзвінок:

ПОРТФОЛИО

Дизайн и вёрстка от Дарменко Андрея

Помощь при создании от Крохмалёва Даниила

Администратор сайта Крохмалёв Даниил